ساختمان روی آب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 20 اسفند 1394
بازدید : 212
نویسنده : مهدی نصیرپور

ساختمان روی آب

"The Building On the Water" یا همان "ساختمان روی آب" نام سازه ای مدرن است که در بخش صنعتی شهر "ژوانگ سو" کشور چین ساخته شده است. همان طور که از اسم این سازه پیداست بارزترین ویژگی آن این است که روی آب ساخته شده و همین امر سبب شهرت آن و کسب جوایزی نیز گردیده است. 

از آنجایی که این سازه روی آب است، برای ساخت آن باید از مصالحی استفاده می شد که بیشترین سازگاری را با آب دارد از این رو بتن به عنوان ماده اصلی سازنده آن انتخاب شد. این سازه در 2 طبقه ساخته شده و مساحتی حدود 11000 مترمربع دارد.  طراحی و ساخت آن 4 سال به طول انجامید و از سال 2014 به عنوان مجتمع کارخانه ای مورد استفاده قرار گرفته است.

نمای دورتادور شیشه ای امکان تجربۀ منظره ای دوست داشتنی را فراهم آورده و طلوع و غروب زیبای خورشید نیز از آن قابل رویت است. به گفته معمار این طرح، با توجه به معماری سازه که بخشی از آن دقیقاً روی آب قرار داشته و بخش دیگر در سطحی بالاتر از آب معلق است، می توان ترکیبی از زندگی در خشکی، آب وهوا را با قدم زدن در آن احساس کرد.

 




:: موضوعات مرتبط: برترین های خارجی , ,
:: برچسب‌ها: تصوير ساختمان روي آب,بهترين تصوير ساختمان روي آب,جديدترين تصوير ساختمان روي آب,دانلود تصوير ساختمان روي آب,مشاهده جديد ترين تصوير ساختمان روي آب,عکس ساختمان روي آب,تصوير جديد ساختمان روي آب,The Building On the Water , s , ساختمان روی آب ژوانگ سو در چین , طراحی های جدید چین , گالری عکس های معماری , بانک اطلاعات معماری , دانشگاه آزاد بهبهان , سایت ارگان معماری , جدیدترین اخبار و مطالب معماری , معماران بهبهان , معماری دانشگاه آزاد بهبهان , بزرگترین گالری تصاویر معماری ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به سایت ارگان معماری بزرگترین گالری تصاویر معماری خوش آمدید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بچه های معماری بهبهان و آدرس arganmemari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com